Post Description
Mijn tweede post joehoe! Hopelijk vinden jullie er wat aan.Dvd die bij de limited edition van conquer zit. Een concert in Warsaw Polen 2005. Er zit zoveel energie in deze muziek dat je er gewoon met mee gaat. Een echte aanrader!!! IK ZEG DOEN!!!! Ookal hou je niet van dit genre , bekijk en luister en je zal zien dat dit toch beter is dan je dacht. Max en companen dat zijn pas echte muzikanten die met hun instrument letterlijk en figuurlijk spelen. Kzou zeggen neem mee en ondervind. Laat een berichtje na dan weet ik of het de moeite is om er nog eentje te posten maar dan van SEPULTURA
Comments # 0