| << | WIN | Themes Win7 |
|---|
|
|
This spot is not verified, the name of the sender has not been confirmed
|
Dit is 1 van mijn eerste posts. Het zijn zelfgemaakte themes voor Win7. Ze zijn om je vingers bij af te likken al zeg ik het zelf. Dit zijn alleen achtergrondthema"s dus geen gadgets of andere dingen. Laat even een berichtje wat jullie ervan vinden. Kudos zijn altijd welkom maar dat moeten jullie zef weten.
Comments # 0