| << | WIN | AutoCAD 2008 EN x86 2CD |
|---|
|
|
This spot is not verified, the name of the sender has not been confirmed
|
Als AutoCAD gebruiker kijk ik vanzelfsprekend altijd ff bij apps/win/autocad. Zag dat er iemand om v2008 vroeg.
Zelf deze net op P4-24000 gezet voor erbij dus ik de stoute schoenen gezocht en... gevonden. M"n eerste upload is een feit.
Hij staat er ongehavend op, want ik had voor de zekerheid 20% par2"s bijgevoegd.
Ik hoop dat ik hier genoeg vermeld heb, anders dan zie ik de gebruikelijke commentaren met veel plezier tegemoed.
KiekeBo
Comments # 0