Post Description
Zo nu en dan als er wat gepost wordt voor een PDA of Windows telefoon en het is een CAB.file dan lees je nog wel eens de vraag :
"Hoe moet ik dit installeren ? "
Meestal krijgt de vragensteller dan een dom antwoord terug zodat hij/zij nog niets weet.
Een CAB.file installeer je dus vanaf je telefoon .
Nadeel maar tegelijkertijd ook voordeel daarvan is dat je deze CAB.file dus op je telefoon hebt staan.
MAAR....dat is met dit freeware proggie niet meer nodig.
Installeer dit proggie en je ziet als je met rechtsklikt met je muis op een CAB.file de mogelijkheid om via ActiveSync het programa dat je op je telefoon wilt installeren direct wordt geinstalleert zonder eerst de CAB naar je telefoon te kopieren.
Zo hou je je telefoon dus een beetje schoner.
Comments # 0